Google

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για τον ΟΣΕ

Κατατέθηκε απόψε στη βουλή από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα, το νομοσχέδιο για τον ΟΣΕ, το οποίο αποτελείται συνολικά από 43 άρθρα. Στόχος του, όπως αναφέρεται είναι η αναδιάρθρωση του σιδηροδρομικού τομέα, η διασφάλιση της εφαρμογής όλης της σχετικής με το σιδηροδρομικό τομέα νομοθεσίας της Ε.Ε. για την αποτελεσματική εφαρμογή της πολιτικής σχετικά με τον ανταγωνισμό, την απασχόληση, την κοινωνική ασφάλιση καθώς και τις κρατικές ενισχύσεις και η αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.



Σύμφωνα με το νομοσχέδιο ο όμιλος του ΟΣΕ θα διαχωριστεί σε τέσσερις βασικές εταιρίες. Στον ΟΣΕ, στον οποίο θα συγχωνευθεί και η ΕΞΙΣΥ, τη ΓΑΙΑΟΣΕ, την ΕΡΓΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Παράλληλα, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να μπει ιδιωτικός φορέας, ο οποίος θα μπορεί να έχει και τη διοίκηση. Ο ΟΣΕ θα ασκεί καθήκοντα διαχειριστή της σιδηροδρομικής γραμμής. Η ΓΑΙΑΟΣΕ θα επιφορτιστεί με την αξιοποίηση, διαχείριση και εκμετάλλευση ακινήτων, αστικών ή μη, του Οργανισμού, την αγορά ή πώληση ακινήτων, καθώς και την άσκηση κάθε είδους κτηματικών εργασιών και συναλλαγών. Η ΕΡΓΟΣΕ θα αναλάβει τη μελέτη, δημοπράτηση, προμήθεια, κατασκευή, διοίκηση έργων σιδηροδρομικής υποδομής με των επ' αυτής σιδηροδρομικών συστημάτων. Στις αρμοδιότητες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, η παροχή υπηρεσιών έλξης για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών, η ανάπτυξη, οργάνωση και εκμετάλλευση αστικών, προαστιακών, περιφερειακών, υπεραστικών και διεθνών επιβατικών και εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών, καθώς και μεταφορών πάσης φύσεως με συστήματα σταθερής τροχιάς. Ο ΟΣΕ μεταβιβάζει χωρίς αντάλλαγμα, όλο το τροχαίο υλικό στο ελληνικό δημόσιο, το οποίο με τη σειρά του το μεταβιβάζει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το σύνολο της ακίνητης περιουσίας που ανήκει στον ΟΣΕ, συμπεριλαμβανομένων των ακινήτων της σιδηροδρομικής υποδομής, περιέρχεται αυτοδικαίως κατά κυριότητα στο Δημόσιο. Υπεύθυνη για την αποκλειστική διαχείριση, αξιοποίηση και εμπορική εκμετάλλευση όλων των ακινήτων του ΟΣΕ θα είναι η ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία θα ακολουθεί πιστά τις εντολές της αρμόδιας Διϋπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων. Ως αντάλλαγμα το ελληνικό δημόσιο αναλαμβάνει όλα τα χρέη του ΟΣΕ και της ΕΔΙΣΥ, ενώ παράλληλα διαγράφονται και όλα τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ και τον ΕΔΙΣΥ. Τα χρέη αυτά ανέρχονται σε περίπου 10,7 δις ευρώ. Το σιδηροδρομικό δίκτυο χωρίζεται σε τέσσερις βασικές κατηγορίες: - Ενεργό Δίκτυο στο οποίο διενεργούνται σιδηροδρομικές μεταφορές. - Δίκτυο υπό Κατασκευή, δηλαδή αυτό που βρίσκεται στο στάδιο της κατασκευής και μετά την ολοκλήρωση του θα διασυνδεθεί με το Ενεργό Δίκτυο. - Ενεργό Δίκτυο σε Προσωρινή Αναστολή Λειτουργίας, στο οποίο εκτελούνται εργασίες συντήρησης και επισκευής, ώστε να ενταχθεί αργότερα στο Ενεργό Δίκτυο. - Καταργημένο Δίκτυο στο οποίο δεν διενεργούνται σιδηροδρομικές μεταφορές και παύει να αποτελεί μέρος της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής. Σε ότι αφορά την τιμολογιακή πολιτική, στο νομοσχέδιο αναφέρεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποχρεούται να καταρτίζει επιχειρησιακό σχέδιο με σκοπό την άμεση κερδοφορία της. Από 1-1-2011 καταργούνται κάθε είδους εκπτώσεις στα κόμιστρα, ειδικές τιμολογήσεις μεταφοράς καθώς και κάθε άλλη υποχρέωση μεταφοράς επιβατών ή φορτίου με οικονομικούς όρους. Για την εκτέλεση των δρομολογίων προβλέπεται και η διενέργεια από σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, ύστερα από σχετικό αίτημα και αφού πληρούν τις απαραίτητες υποχρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν υποβάλλονται αιτήματα είναι δυνατή η σύναψη σύμβασης με την οποία ανατίθεται η εκτέλεση σιδηροδρομικού επιβατικού δρομολογίου ως Υποχρέωση Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ). Όμως το συνολικό ποσό αποζημιώσεων για ΥΔΥ δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των ευρώ πενήντα εκατομμυρίων (50.000.000) ετησίως για τα έτη 2011, 2012 και 2013. Το έργο της παρακολούθησης για την υλοποίηση του νόμου θα έχει η Διυπουργική Επιτροπή ΔΕΚΟ, η οποία θα εγκρίνει και τα στρατηγικά, επιχειρησιακά και επενδυτικά σχέδια. Σύμφωνα με το σχέδιο νόμο η Διοίκηση κάθε Εταιρίας συντάσσει κατάλογο το Πλεονάζον Τακτικό Προσωπικό. Το Σ/Ν αναφέρει ότι θα πρέπει να αποχωρήσουν 1.600 από τον ΟΣΕ, μετά και τη συγχώνευση με την ΕΔΙΣΥ και 751 από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το πλεονάζον προσωπικό μεταφέρεται σε κενή οργανική θέση προτίμησης του ενδιαφερόμενου σε Φορέα Υποδοχής. Ο μεταφερόμενος συνδέεται με το Φορέα Υποδοχής με σχέση ή σύμβαση φύσης, μορφής, χαρακτηρισμού και διάρκειας όμοιας με αυτή που τον συνέδεε με την Εταιρία από την οποία μεταφέρθηκε, κατατάσσεται στο Φορέα Υποδοχής σε βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο ανάλογο με τα τυπικά του προσόντα και την πραγματική και αναγνωρισμένη προϋπηρεσία του σε οποιαδήποτε από τις Εταιρίες. Με την έναρξη ισχύς του νόμου καταργούνται οι συλλογικές ρυθμίσεις που ισχύουν στην εταιρία και συγκεκριμένα: Ο Γενικός Κανονισμός Προσωπικού Ο.Σ.Ε, ο Κανονισμός Ωρών Εργασίας και Ανάπαυσης Προσωπικού Ο.Σ.Ε. , ο Κανονισμός Δευτερευουσών Απολαβών και οι Επιχειρησιακές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας Προσωπικού Ο.Σ.Ε. Θα ακολουθήσει συλλογική διαπραγμάτευση με αντικείμενο τον εξορθολογισμό, τροποποίηση, αντικατάσταση και εκ νέου κατάρτιση Γενικού Κανονισμού Προσωπικού, Κανονισμού Ωρών Εργασίας και Ανάπαυσης Προσωπικού και κάθε άλλου κανονισμού, συλλογικής σύμβασης εργασίας, διαιτητικής απόφασης, συλλογικής συμφωνίας, επιχειρησιακής πρακτικής και εργασιακής συνήθειας εν ισχύ σε οιαδήποτε από τις Εταιρίες, καθώς και οιοδήποτε άλλο θέμα τεθεί από οιοδήποτε από τα μέρη. Το νομοσχέδιο προβλέπει επίσης τη σύσταση ανεξάρτητης διοικητικής αρχή με την επωνυμία "Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (Ρ.Α.Σ.)". Η Ρ.Α.Σ. είναι ανεξάρτητη διοικητική αρχή με έδρα την Αθήνα, απολαμβάνει λειτουργικής ανεξαρτησίας, διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας και δεν υπόκειται σε έλεγχο από κυβερνητικά όργανα ή άλλη διοικητική αρχή. Η Ρ.Α.Σ. ενεργεί ανεξάρτητα από τον Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής, την Αρχή Ασφάλειας Σιδηροδρομικών Μεταφορών, την Επιτροπή Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Συμβάντων, οποιαδήποτε σιδηροδρομική επιχείρηση, κάθε αρμόδια αρχή που συμμετέχει στην ανάθεση υποχρέωσης δημόσιας υπηρεσίας, καθώς και από οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, τα συμφέροντα των οποίων συγκρούονται με την αποστολή και τις αρμοδιότητες που ανατίθενται στην Ρ.Α.Σ. Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται ότι με το σχέδιο νόμου στοχεύεται η εξυγίανση, βιωσιμότητα και ανάπτυξη του σιδηροδρομικού συστήματος και του συνόλου των εταιριών που το απαρτίζουν και διασφαλίζεται η προσαρμογή του στις διατάξεις της κοινοτικής νομοθεσίας για τις σιδηροδρομικές μεταφορές. Ειδικότερα, επιχειρείται μία εκ βάθρων λειτουργική και οικονομική εξυγίανση του σιδηροδρομικού συστήματος με τη ρύθμιση του ζητήματος των συσσωρευμένων χρεών, την αναθεώρηση των ζημιογόνων δραστηριοτήτων, τη ρύθμιση ζητημάτων που σχετίζονται με τη σύναψη συμβάσεων Υποχρέωσης Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ) με το Δημόσιο ή ΟΤΑ για τα ζημιογόνα δρομολόγια και γενικότερα την ανάθεση συγκεκριμένων ρόλων στους εμπλεκόμενους φορείς, προκειμένου να λειτουργήσει ο υγιής ανταγωνισμός στο σιδηροδρομικό σύστημα. Τα συσσωρευμένα χρέη αναλαμβάνονται από το Δημόσιο και ως μερική αντιστάθμιση, του μεταβιβάζεται η ακίνητη περιουσία και εισάγονται ρυθμίσεις για την αποδοτική αξιοποίησή της, ως μερική συμβολή στην αντιμετώπιση των χρεών. Εδραιώνεται η οικονομική και λειτουργική αυτοτέλεια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δεν είναι πλέον μέρος του ομίλου ΟΣΕ και δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για την άμεση λειτουργική και οικονομική εξυγίανσή της με προοπτική ιδιωτικοποίησής της. Σημαντικό τμήμα του σχεδίου νόμου για τη εξυγίανση του ΟΣΕ αποτελούν, αποτελούν, σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση, οι προτεινόμενες διατάξεις για ζητήματα προσωπικού, που στοχεύουν στην αντιμετώπιση τριών κατηγοριών προβλημάτων: α) Τη μεταφορά σημαντικού αριθμού εργαζομένων σε οργανισμούς και υπηρεσίες του δημοσίου, όχι ως υπεράριθμων αλλά προς κάλυψη υπαρκτών αναγκών, και μάλιστα κατά τρόπο ώστε να μη γίνει καμία απόλυση και να μη μειωθούν οι τακτικές αποδοχές κανενός, β) Την αναδιοργάνωση του εργασιακού καθεστώτος των εργαζομένων του Ομίλου ΟΣΕ που δεν θα μεταφερθούν, ιδίως σε επίπεδο συλλογικού εργατικού δικαίου, με σεβασμό στη συνταγματική νομιμότητα. γ) Στον εξορθολογισμό ρυθμίσεων ατομικού εργατικού δικαίου.

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Τα νέα τιμολόγια της ΔΕΗ


Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής τα νέα τιμολόγια μέσης και χαμηλής τάσης της ΔΕΗ.

Όπως διευκρινίζεται, τα νέα τιμολόγια διαφοροποιούνται τόσο ως προς τη δομή όσο και ως προς τις τιμές σε σχέση με τα σημερινά. Το πλήθος των τιμολογίων μέσης και χαμηλής τάσης μειώνεται σε 9, ενώ ειδικά τιμολόγια (όπως πολυτέκνων, Κοινωνικό κλπ) δεν μεταβάλλονται.

Σύμφωνα με το υπουργείο:

· Περίπου 1,2 εκατομμύρια οικιακοί πελάτες θα έχουν μείωση έως και 20% μέσω του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολόγιου.

· Ο συνολικός λογαριασμός ηλεκτρικής ενέργειας για σχεδόν 1 εκατομμύριο μικρές επιχειρήσεις, που πλήττονται σημαντικά από την οικονομική κρίση, θα έχει μειώσεις της τάξης του 5-18%.

· Ο λογαριασμός ηλεκτρικής ενέργειας για κοινόχρηστη χρήση σε πολυκατοικίες εκτιμάται ότι θα μειωθεί κατά 7%.

· Οι αυξήσεις για τους οικιακούς καταναλωτές με μικρές καταναλώσεις, οι οποίοι δεν ανήκουν στην κατηγορία των ευάλωτων καταναλωτών, θα ισοδυναμούν με μια μέγιστη ετήσια επιβάρυνση της τάξης των 30€, ή περίπου 2,5€ το μήνα.

· Η συνολική επιβάρυνση για μια μέση οικογένεια εκτιμάται στα 1-2€ το μήνα.

· Ο συνολικός λογαριασμός ηλεκτρικής ενέργειας για περίπου 0,5 εκατ. οικογένειες θα μειωθεί.

· Παρά την αύξηση στις τιμές ηλεκτρισμού για αγροτική χρήση, οι τιμές αυτές θα παραμείνουν σε χαμηλά επίπεδα. Παράλληλα, οι νέες τιμές θα λειτουργούν ως κίνητρο για ορθολογική χρήση της ενέργειας.

Παραδείγματα Εφαρμογής των Νέων Τιμολογίων

1. Οικιακός Καταναλωτής με τετραμηνιαία κατανάλωση 500 kwh, που εντάσσεται στο ΚΟΤ (-20%)

Για την ηλεκτρική ενέργεια στο λογαριασμό της ΔΕΗ [DEHr.AT] Σχετικά άρθρα πληρώνει σήμερα 46,4 ευρώ. Με τα νέα τιμολόγια θα πληρώνει περίπου 37,3 ευρώ, δηλαδή 9,1 ευρώ λιγότερα (μείωση 19,6%).

2. Οικιακός Καταναλωτής με τετραμηνιαία κατανάλωση 500 kwh, που εντάσσεται στο ΚΟΤ (-10%)

Για την ηλεκτρική ενέργεια στο λογαριασμό της ΔΕΗ πληρώνει σήμερα 46,4 ευρώ. Με τα νέα τιμολόγια θα πληρώνει περίπου 41,3 ευρώ, δηλαδή 5,1 ευρώ λιγότερα (μείωση 11 %).

3. Οικιακός Καταναλωτής με τετραμηνιαία κατανάλωση 750 kwh, που δεν εντάσσεται στο ΚΟΤ

Για την ηλεκτρική ενέργεια στο λογαριασμό της ΔΕΗ πληρώνει σήμερα 78,3 ευρώ. Με τα νέα τιμολόγια θα πληρώνει περίπου 86,2 ευρώ, δηλαδή 7,9 ευρώ επιπλέον (αύξηση 10 %).

4. Οικιακός Καταναλωτής με τετραμηνιαία κατανάλωση 2500 kwh,

Για την ηλεκτρική ενέργεια στο λογαριασμό της ΔΕΗ πληρώνει σήμερα 434 ευρώ. Με τα νέα τιμολόγια θα πληρώνει περίπου 414 ευρώ, δηλαδή 20 ευρώ λιγότερα (μείωση 4,6 %).

5. Εμπορικός Καταναλωτής (Β1) με μηνιαία κατανάλωση 50.000 kwh

Για την ηλεκτρική ενέργεια στο λογαριασμό της ΔΕΗ πληρώνει σήμερα 5.770 ευρώ. Με τα νέα τιμολόγια θα πληρώνει περίπου 5.204 ευρώ, δηλαδή 566 ευρώ λιγότερα (μείωση 9,8 %).

6. Βιομηχανικός Καταναλωτής (Β1Β) με μηνιαία κατανάλωση 70.000 kwh

Για την ηλεκτρική ενέργεια στο λογαριασμό της ΔΕΗ πληρώνει σήμερα 6.138 ευρώ. Με τα νέα τιμολόγια θα πληρώνει περίπου 6.394 ευρώ, δηλαδή 256 ευρώ επιπλέον (αύξηση 4,2 %).

7. Αγροτικός Καταναλωτής με τετραμηνιαία κατανάλωση 5000 kwh

Για την ηλεκτρική ενέργεια στο λογαριασμό της ΔΕΗ πληρώνει σήμερα 319 ευρώ. Με τα νέα τιμολόγια θα πληρώνει περίπου 335 ευρώ, δηλαδή 16 ευρώ επιπλέον (αύξηση 4,9%).

Βολές από τους εργαζομένους

Προς όφελος «λιμναζόντων ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων» είναι οι αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ, σύμφωνα με τη ΓΕΝΟΠ.

«Οι αυξήσεις που ανακοινώθηκαν σήμερα (ανεξαρτήτως αν είναι χαμηλότερες από αυτές που αναμένονταν) είναι αποτέλεσμα του εξορθολογισμού των τιμολογίων της ΔΕΗ, κάτι που απαιτεί και επιβάλει η απελευθέρωση της αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας και η οποία έγινε όχι για να ωφεληθούν οι φτωχοί καταναλωτές, αλλά για να βρουν διέξοδο λιμνάζοντα ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια στον ευαίσθητο χώρο των κοινωνικών αγαθών» σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε.

πινακας απο www.naftemporiki.gr


ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΤΙΜΩΝ (ΜΕ ΦΠΑ) ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ Α.Ε. ΠΟΥ ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΠΟ 1/1/2011

(δεν περιλαμβάνονται δημοτικά τέλη, ΕΡΤ)

ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΔΕΗ ΜΕΣΗΣ & ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ

ΝΕΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΔΕΗ

Μέση Χρέωση λογαριασμού σήμερα

(€ ανά 1.000 kWh)

Μέση Χρέωση λογαριασμού την 1/1/2011 (€ ανά 1.000 kWh)

Μεταβολή Συνολικού λογαριασμού

(%)

Μέση Τάση

B1 (Εμπορικό)

Γενικό -ισχύς+Ενέργεια

116,7

106,6

-8,7%

B2 (Εμπορικό)

131,1

119,8

-8,6%

Β1Β (Βιομηχανικό)

96,2

101,1

5,1%

Β2Β (Βιομηχανικό)

115,4

125,4

8,7%

Αγροτικό ΜΤ

Αγροτικό

54,2

58,1

7,0%

Χαμηλή Τάση

Γ21 (Εμπορικό)

Ενέργεια

172,3

160,2

-7,0%

Γ21Β (Βιομηχανικό)

160,3

150,9

-5,9%

Γ22 (Εμπορικό)

ισχύς+Ενέργεια

155,2

148,6

-4,3%

Γ22Β (Βιομηχανικό)

145,5

154,5

6,1%

Γ23 (Εμπορικό)

Ημέρα+Νύχτα

156,7

127,9

-18,4%

Γ23Β (Βιομηχανικό)

128,1

110,9

-13,5%

ΦΟΠ

Φωτισμός Οδών & Πλατειών

116,1

114,2

-1,7%

Αγροτικό ΧΤ

Αγροτικό

63,9

67,1

5,0%

Οικιακό Ημέρας-Νύκτας

Κοινωνικό Τιμολόγιο

Μείωση -10% ή -20% ανάλογα με την κατηγορία του δικαιούχου

0-800

Οικιακό Σύνολο (Ημερήσιο & Νυκτερινό)

98,6

112,1

13,7%

801-1000

118,2

121,3

2,6%

1001-1200

119,8

123,0

2,7%

1201-1600

121,6

124,9

2,7%

1601-2000

129,8

131,8

1,6%

2001-3000

158,1

151,0

-4,4%

3001 άνω

176,6

152,1

-13,8%






































Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Μετεγγραφές

Ηλεκτρονικά θα μπορούν να καταθέτουν τις αιτήσεις τους από τη Δευτέρα, όσοι φοιτητές ενδιαφέρονται για μετεγγραφή. Με τον παραδοσιακό τρόπο όσοι επικαλούνται οικονομικούς λόγους ή λόγους υγείας. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Λήξη προθεσμίας στις 20 Οκτωβρίου

Από τη Δευτέρα 4 Οκτωβρίου ξεκινά η περίοδος μετεγγραφών για τους φοιτητές και σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας, οι ενδιαφερόμενοι θα καταθέσουν την αίτησή τους ηλεκτρονικά και θα ενημερωθούν για το τμήμα στο οποίο μετεγγράφονται μιά εβδομάδα μετά τη λήξη της προθεσμίας (20 Οκτωβρίου), με e-mail.

Σε πρώτη φάση αιτήσεις θα καταθέσουν τρίτεκνοι, αδέλφια φοιτητών που φοιτούν στην επαρχία (μπορούν να πάρουν μετεγγραφή σε περιφερειακό τμήμα), αθλητές, ορφανά παιδιά. Όσοι αιτούνται μετεγγραφή για λόγους είτε υγείας, είτε οικονομικούς, θα πρέπει να περιμένουν αρκετά, αφού η αίτηση θα γίνει με τον παραδοσιακό τρόπο. Δηλαδή με κατάθεση φακέλου στις Γραμματείες των τμημάτων.

Όσοι φοιτούν σε ΤΕΙ, έχουν εισαχθεί στο εαρινό εξάμηνο τις προηγούμενες χρονιές και ζητούν μετεγγραφή στο τρίτο και πέμπτο εξάμηνο, για οικονομικούς λόγους, θα υποβάλουν αίτηση από 1η έως 15 Μαρτίου.

Η επιτάχυνση των διαδικασιών, μέσω διαδικτύου θα επιτρέψει στους ενδιαφερόμενους να πάρουν μέρος στις εξετάσεις του χειμερινού εξαμήνου, εφόσον δεν διαπιστωθούν προβλήματα στην μετεγγραφή, μετά τον έλεγχο των Πρυτανικών Συμβουλίων και των Συμβουλίων των ΤΕΙ.


Τα δικαιολογητικά

Οι φοιτητές ή σπουδαστές που επιθυμούν να πάρουν μετεγγραφή θα πρέπει να καταθέσουν τα εξής δικαιολογητικά:

*Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, που έχει εκδοθεί το τελευταίο τρίμηνο

*Βεβαίωση εγγραφής

*Ατομικό δελτίο επιτυχίας στις Πανελλαδικές

*Πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογίας από το τμήμα προέλευσης για αιτήσεις που αφορούν μεταγενέστερο εξάμηνο

*Έγγραφο που πιστοποιεί τον τόπο κατοικίας (Λογαριασμός δημόσιας υπηρεσίας, ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ)

*Βεβαίωση του τμήματος στην οποία φοιτά ο αδερφός ή η αδερφή του ενδιαφερόμενου, εφόσον πρόκειται για αίτηση σε σχέση με το που φοιτά συγγενικό πρόσωπο

*Υπεύθυνη δήλωση του νόμου 1599/1986 για την ακρίβεια των δικαιολογητικών και των στοιχείων του φοιτητή ή σπουδαστή

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ(ΚΟΤ) ΔΕΗ



Σας γνωρίζουμε ότι μετά από προσπάθειες της ΠΕΣΠΟ3Τ αλλά και συλλόγων , εντάχθηκαν και οι οικογένειες με τρία τέκνα στους δικαιούχους του τιμολογίου θέματος.

ΕΔΩ

AKOYTE